یک لحظه ...


 -  : مانورملی تجسس، نجات و اطفای حریق در آب های خلیج فارس [+

- عکس صفحه اول روزنامه جام جم [+]

نظرات 5 + ارسال نظر
سیاورشن چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:57

محشرن

عیسی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:29 http://isa.xeeus.com


سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم
با احترام عیسی یزدان کریمی
I S A . X E E U S . C O M

نجفی خواه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:23

سلام. واقعن خوشحال شدم که نتیجه زحماتهاتون رو با عکس یک جام جم دیدید. عکس های فوق العاده ای شدن . با وجود اینکه خودم در مانور بودم ولی باز هم از دیدن عکس ها لذت بردم. موفق باشید.

من چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:07

خبرنگار فعال

من پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:05

خبرنگار فعال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد